Thursday, December 8, 2011

Video Adik Suara Sedap dari Brunie diberi perhatian didalam Youtube. kini part 11.

Assalamualaikum..


Menurut komen-komen video Adik Suara Sedap ini di Youtube, dipercayai, nama sebenar adik ini ialah Atikah Nabila dari Brunie. Tak banyak informasi yang dikemukakan. Apa pun, aku nak petik 2 , 3 coment yang menarik untuk video ini.


Aku berdoa supaya budak ini dilindungi dari sebarang komposer dan industri hiburan. Semoga budak ini membesar dalam keadaan Islam yang sempurna. Semoga Allah s.w.t melindungi budak ini dari dijadikan bahan keuntungan untuk orang lain. Amin...
subhanallah...what a cute fine little girl <3 she has a nice voice n i bet she can recite Quran or even bertarannum very well..a child was born like a clear beautiful cloth, they're clean from any dirt even small minute dirty stuff..so raise them well so that in the future they'll shine tremendously as well as benefit to the others..insyaAllah...yosh dik!! may Allah will always be with you :)



perghhh!!! suara dia mmg emas la.... kalau kt amerika budak ni dah jadi millionaire keje nyanyi je buat album.... kalau setakat nk jadi artis kt malaysia atau indonesia atau brunei baik jangan la adik, kaya tidak dosa je banyak... ngaji elok2, jadi org baik2... setiap bakat yg kita gunakan akan ditanya esok.. :)


Pada pemerhatian aku, ramai yang sayangkan adik pompuan nie. Termasuklah aku. Harap, bakatnya ni digunakan kejalan yang diredhoi Allah. Amin.


Video part 1

4 comments:

Iffah Afeefah said...

harap nye mcm tula

biarla kejalan y baik n dredhai

Muhammadnuraizuddin said...

iffah - itulah.. sedap suaranya.

TeehaMohd said...

serious sedap. harap jugak dia gunakan jln yg betol :)

Muhammadnuraizuddin said...

teehamohd - insyallah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...